stylebynattis

Alla inlägg under januari 2013

Av Nathalie - 30 januari 2013 15:44

Comment for= Yes
Ignore for= No

Av Nathalie - 28 januari 2013 07:47

God morgon kära blogg!

 

Hej och godmorgon bloggen! Idag är det måndag! Ush! Jag avskyr verkligen måndagar!! Jag är trött hela dagen! Min pappa jobbar på Pergo och det ska stängas ner. Han jobbar kl.14.oo till 23.30 Så jag får bara se han på morgonen. Sen e han på jobbet hela dan. Men mamma e hemma. Ni trodde väl först att jag var ensam hemma? Äsch jag bara skojar! Men nu måste jag göra mig i ordning! Hejdå!

Av Nathalie - 27 januari 2013 13:51

Jag har inte bloggat på ungefär en månad! Har inte haft lust bara. Men det va kul att höras. Tjao

Av Nathalie - 8 januari 2013 07:14

Känns konstigt! Jag är trött men också pigg?? Men om ungefär 35 min till skolan börjar. Jag är spännd men jag hoppas jag inte får sitta brevid samma kille . Men vi ska ha vikarie som jag sa och jag oroar mig för att vi inte ska ha tuggumi för annars kan jag inte hålla mig vaken. Vissa lärare är typ lite barnsliga  . Cassandras kompis som är ett år äldre än Cassandra och går på vår skola (men hon är också vår granne) berättade att när deras lärare sa paus fick de lägga sig på golver och göra typ sån där barnslig morgon gympa!! Och hon går i trean. Tyckte synd om dem när hon berättade det men nu måste jag kila hejdå!!  

Av Nathalie - 7 januari 2013 19:33

Ja det vill jag! Nu är det skola imorgon och är så trött!  Dessutom är det matteprov direkt på fredag!Asså dem är lite dumma som sätter det direkt på fredag!  Vadå ska vi plugga hela lovet eller ?! Nu i fredes den 4:de åkte jag skridskor på ishallen med mina kusiner men då träffade jag min kompis Mia där och hon sa till mig att hon hade typ puggat hela lovet!! Tycker synd om henne. Vill så gärna få bra betyg så pluggar hon hela lovet! Hon sa att nu när hon åkte skridskor tyckte hon det var jätte skönt att åka skridskor så hon fick lite rast från allt pluggandet. Men iaf vi ska ha vikarie hela veckan så jag hoppas vi inte får Maria el Eva de två fritis fröknarna. De behandlar oss som lågstadie elever. En gång sa de att vi skulle leka e lek med dem mitt under lektioner när de var vikarier på svenskan. Det var menningen att vi skulle ha svenska inte små barnsliga lekar  !! Men hejdå! Ska försöka blogga imoron!  

Av Nathalie - 2 januari 2013 14:51

Då blir det ett nytt spännande år som kommer. Det kommer bli så roligt!! Tror jag. Men idag så fyller min pappas kompis år som e jätte snäll. Han heter Patrik men vi kallar honom för Palle. Sen den 4:de fyller min hund 5 år. Sen den 5:te fyller min mobror år. Massa födelsedagar. Men nu ska jag va med Diana hejdå!

Av Nathalie - 1 januari 2013 13:32

Jag hade sååå roligt igår hos mina kusiner! Men jag blev så trött igår och idag. Föresten är här några bilder på mig och min kusin Tove, En bild på mig som min kusin Sebastian fotade ( han är bara 6år gammal och e så duktig!) och på en raket som jag fotade. Men nu ska jag vila upp mig. Hejdå!

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards