stylebynattis

Alla inlägg under augusti 2012

Av Nathalie - 25 augusti 2012 18:42

Halloj nu är jag hemma från palmfestivalen! Jag van två gosedjur!  

Den första var att jag fångade en i klon

Den andra fiskade jag upp i en påse

Sen så köppte jag fem öronhänge för 50 kr sen köpte jag socker vadd! 

Ja det var en rolig daaag!!  

Av Nathalie - 25 augusti 2012 12:05

Hej! Jag ska på palmfestivalen snart! och det ska bli så kuuuul! men jag åker inga karuseler för jag fick karuselskräck när jag var liten!:-( Men kolla min blåa outfit!! :-)

Av Nathalie - 25 augusti 2012 12:05

Hej! Jag ska på palmfestivalen snart! och det ska bli så kuuuul! men jag åker inga karuseler för jag fick karuselskräck när jag var liten!:-( Men kolla min blåa outfit!! :-)

Av Nathalie - 21 augusti 2012 17:47

Vad tycks? Visst är det snyggt!!! Tja imoron i skolan kommer man får höra vad har su gjort med håret!

Av Nathalie - 21 augusti 2012 14:22

Tja jag har precis kommit hem från skolan o jag är jätte trött. Sen ska jag till frissan. Inte så mycket att skriva men jag skickar en bild på min nya frisyr sen! TJAOOOOOO!!!  

Av Nathalie - 21 augusti 2012 06:41

Godmorgon bloggen! Jag vaknade kl.06.oo i morse vilket var så jobbigt!  Men jag ska gå till skolan om ungefär en timme och sen när jag kommer hem ska jag vara med mina kompisar sist ska jag klippa mig kl.16.00  Men det var inte så mycket att skriva om juuu!!   Men jag kan skriva sen efter skolan! PÖÖÖZZ!  

Av Nathalie - 20 augusti 2012 14:06

Hej nu är skolan slut! Men det var faktis ganska roligt att träffa alla kompisar igen!  Och jag ska berätta hur min skoldag var  Der började när jag kom så såg jag  att mina kompisar in i klassrummet för att kolla hur inredningen var! sen ringde det och då gick vi in. Jag hittde min stol o min bänk där det stod mitt namn på men de gamla 5:orna har kladdat på bänkarna o på min stod det "MWOHAHAHA!"  men i slutetfick vi glass! O ja det var roligt idag  

Av Nathalie - 19 augusti 2012 18:28

Hej imorgon är det skola och jag känner mig både glad,nervös o spännd!   Jag menar i vår skola så får man bänkar när man börjar i melanstadiet men vår skola är väldigt liten o hade inte pengar till hela melanstadiet så bara 5:orna  fick bänkar   men nu börjar vi i femman och blir äldst på hela skooooolaaan IIIIIIIIIK!!! liksom vår skola är det bara upp till femman men vi får tillommed dekorera våra bänkar! Men jag kan skriva hur det var imoron efter skolan! PÖÖÖÖZZZ!!!!  

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards