stylebynattis

Alla inlägg under september 2012

Av Nathalie - 29 september 2012 17:11

Hej det är jag Nattis! jag ska på konsert på södderslättshalen med familjen och vet ni vad det bästa är? Bara för min mamma jobbar där så får hon grattis biljeter typ varenda gång där är en konsert!:-) Men har ni sett min outfit? kolla på bilden den är svart o rosa mina favorit färger! Snyggt!

Av Nathalie - 23 september 2012 17:58

Nu har jag kommit hem från mina kusiner vi har haft kul:-)
PS. jag har hittat en fin bild på min hund rossi! Visst är han gullig!:-)

Av Nathalie - 17 september 2012 07:57

Hej jag ska snart till skolan o fy vad jag är trött!  Jag vill bara slänga mig ner i sängen o somna. Åhhhh!!! jag vill inte ha engelska idag! Jag vet inte jag känner inte bara för det  Men nu ska jag gå hej svejs!

Av Nathalie - 16 september 2012 19:15

HEIIIII!<3 Gissa vem som är så trött? Jo denna bloggens ägare   Men jag har precis varit på Englas fest o det var superkul  Förutom att Linus A och Alex störrade sig heeela tiden! Så jävla omogna dem är  Men snart ska jag tvätta av sminket o ta på mig mjukiskläder och bara slänga mig ner i soffan o titta på tv:n. Men först ska lämna min kakor o godis lista till min granne Görgen för vi sammalar in pengar till klass resan så han ska ta med den till sitt jobb.



TJAOOOOOOOOOOOO!!!!  

Av Nathalie - 16 september 2012 15:23

Halloj!<3 Ska snart på fest hos en ny tjej i klassen hon heter Engla. Jag vet jag vet nu tänker alla på hon tjejen Engla som blev mördad och jag gick i förskolan eller ettan. Men hon är en tjej som byttade skola för hennes mamma träffade en kille som bor här och för att hon blev mobbad i hennes gamla skola så hon är glad att hon kom hit. Men nu måste jag pyssa hej!  

Av Nathalie - 15 september 2012 16:14

Jag är tillbaka o jag hos min fabror. Han har köpt ett nytt hus o det är hanska fint. Och nu sitter jag på toa hihi!:-)

Av Nathalie - 9 september 2012 13:55

Hej felicia har sminkat mig som en fjortis hihi;-) Kolla hur jag ser uuut!!

Av Nathalie - 9 september 2012 10:17

Hej idag är jag med min barndoms kompis o hon sov över här. Vi tittade på det regnar köttbullar o vi skrattade ihjäl oss!:-)

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards