stylebynattis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Nathalie - 13 oktober 2012 16:44

Hej idag är det sköna lördag!^^ igår sov diana o emelie hos mig och jag sommnade först  Men diana vaknade först  sen så skulle emelie hem för att hon skulle åka till sin moster så jag o diana var själva. Men senkom albin och så var det mer men jag pallar inte skriva men kolla jag kom precis på hur man skulle göra dem här^^ för innnan glömmde jag det men det är skit kul tycker jag!!^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^hejdå!^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Av Nathalie - 9 oktober 2012 07:35

Bara 3 dagar kvar sen är det helg igen! På torsdag har vi någonting som heter bäckaslaget. Det är nånting vi har i skolan som är varenda år och hella dagen. Det är så att vi delas upp i olika grupper och olika klasser och så ska vi gå på stationer och om vi vinner så får vi en bokstav alltså vi går på olika sationer för att få ihopa en menning. Och i slutet får alla glass!  Fast vi får inte välja vilka vi får va med i klassen  Men jag hoppas jag blir med en snäll eller smart tjej eller en av mina bästisar. Men om vi ska va tjej och kille hoppas jag  blir med en snäll eller rolig kille. Men nu måste jag göra mig i ordning tjaoooo!!!!  

Av Nathalie - 8 oktober 2012 19:24

Hej!! Det är nog första gången jag har haft kul en måndag   Men allt började efter skolan när jag,Diana o Emelie skulle va och sen så ringde Diana och sa att Madde också kom med. När dem kom hem till mig så skulle hela familjen von Brittin samlas och even Madicken! Så vi ringde henne men till slut blev det kaos så det blev inget  Men på kvällen hade jag o Emelie ett litet bråk men det löste vi. Sen möte vi Albin ringde vi på Linus A och första gången öppnade han inte av nån konstig anledning  men sen öppna han o då snodde han Dianas mobil så vi sprang o jaggade han sen ringde mamma o jag skulle hem så blev jag jätte sen o öööhh!!! Nu årkar jag inte hejsvejs!  


Av Nathalie - 7 oktober 2012 17:22

Ska va med Diana o Madde nu!  Vi ska göra familjen von brittin!! HIHI!  

Av Nathalie - 6 oktober 2012 12:34

Här är en till! Inte så lyckad men jag tittar under vattnet! Kolla min grimas hahaha!

Av Nathalie - 6 oktober 2012 12:27

Hallå där bloggen! Nu sitter jag i badet och när jag är kanske jag ska va med madicken o diana! men kolla in min badbilder!

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards