stylebynattis

Alla inlägg under december 2012

Av Nathalie - 31 december 2012 14:15

Mina nagglar passar perfekt till min klänning<3

Av Nathalie - 31 december 2012 13:44

Tjao! Idag är det nyår! Och kolla in mina snygga kläder. Bara glitter typ. Men iaf gott nytt år och god fortsättning! :-)

Av Nathalie - 30 december 2012 00:34

Jag tänker inte anstränga mig efter all julfirandet dör att NI ska kunna rota i mit liv! Förlåt förlåt jag är bara så grinig efter julfirandet. Men det är snart nyår och jag lovar att blogga imorgon. Godnatt!:-)

Av Nathalie - 24 december 2012 13:44

Idag är det jul. Umgås med familj och vänner och ha kul. Ät mycket julmat och öppna många paket. Mys nu och ha en riktigt God Jul! :-D :-D

Av Nathalie - 24 december 2012 00:00

Förlåt förlåt. Men jag fick öva jätte mycket inför julavslutningen på skolan för jag skulle presentera. Sen i fredes den 21:ste flyllde min lillasyster 8år. Och i lördes kom typ hela mammas släkt för att fira cassandra. Sen idag passade vår farmor oss till 7 och vi åkte 3. Men ialla fall nu är julen nära så god jul och gott nytt år! <3

Av Nathalie - 13 december 2012 22:05

Hej! förlåt jag har inte kunnat blogga för lucia på skolan,matten, öva på provet,mat och lucia från grannen. Men jag bloggar så fort jag kan imorgon.

GOD LUCIA!<3

Av Nathalie - 12 december 2012 20:52

Hej! Idag hade min klass (och jag) lucia för föräldrarna  Men det var en pinsam sak som hände. Jo mitt i när vi sjöng så såg jag min pappa stå och filma oss vid sidan för han skulle se. Men helt lötsigt ringde hans mobil och alla tittade på han och nästan alla i lucia tåget tittade på mig!   Men annars gick det skit bra  Sen valde vi ut fyra:st som skulle tända advents ljusen. Jag var en av dem fyra och jag fick tända det fjärde  Men imorgon ska vi gå lucia igen för vi är dem äldsta i klassen så vi ska gå för hela skolan. Men vi ses imorgon!


GOD JUL!!

Av Nathalie - 5 december 2012 15:50

Hej jag är super glad idag  ! Vi har en lite barnslig skola ibland   men vet ni vad som hände idag? Vi får egentligen inte börja med tuggumi förään vi börjar på högsatdiet men vår klass (5:man då) fick börja med det!! Nu kan jag entligen koncentrera mig mycket bättre  !


 Och idag så fick jag veta att tärnorna i klass 5:s luciatåg måste ha både glitter i håret och runt midjan! Och mamma köpte rött band till mig som jag skulle ha runt midjan  . Men jag blev lite sur idag också för att vi ska fixa våra stearinljus själva! Liksom har vi verkligen en sån fattig skola eller  



Men nu måste jag göra läxan. GOD JUL!

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards