stylebynattis

Alla inlägg under november 2012

Av Nathalie - 7 november 2012 17:00

Fy *** vad man kan vara trött!!!  Jag har precis varit i en konflikt med en kille på fb asså jag har varit ihop han! så här skrev han:

Killen: tönt

Killen: tönt

Killen skoja

Jag: Du fattar väl att jag inte vill ha killar som håller på så omoget!

Jag: Skoja bara!

Jag: men jag vill inte bli ihop med dig igen. Du e liksom inte min typ.

Killen: tönt

Killen: du är omogen!

Jag: Låt mig vara

Killen: ok

Jag: asså typ förlåt. Jag är lite grinig idag. Men vi kan vara vänner?

Killen: ok

Jag: Men jag trodde du var kär i mig imme att det var inte sålänge sen du var kär i mig.

 

Sen har han inte inte skrivit mer! Men nu ska jag äta. Heiii!<3

Av Nathalie - 7 november 2012 07:53

NU SKA JAG TILL SKOLAN! HEIII!<3

Av Nathalie - 6 november 2012 15:58

Här är fler bilder. Men asså typ på skolfotot med bara mig det blev helt OK! Men klassfotot såg jag hel knäpp ut!!x-( Kan ni se på klassfotot om ni hittar mig?

Av Nathalie - 6 november 2012 15:48

Här är bilderna jag lovade er! Vsg<3

Av Nathalie - 6 november 2012 15:29

Tja bloggen o förlåt så jätte jätte mycket! Liksom mitt internet har klyddat så jag har inte kunnat blogga  Men nu har jag fått en come back! Och jag har gjort massa roliga saker! Jag kan skicka in bilder sen  Men nu måste jag berätta detta! Hur många såg så mycket bättre i lördes? Jaaag! Och ni vet att många i sverige grät när Magnus Uggla sjöng "jag och min far". Jag var en av dem som grät faktis!  Men nu ska jag lova er en sak! Jag ska faktis börja lägga ut mer än ett inlägg varenda dag! Men om jag glömmer får ni skriva en kommentar att jag har glömmt. Ok? Nu kommer snart Diana så måste kila hei!!!<3

Presentation


Välkommen till min blogg!Den här bloggen handlar om mig och mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards